måndag 3 maj 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

2009 när sommaren var som vackrast skrev jag senast här på bloggen.
Sen tog det slut med skrivandet ett tag, ett helt år nästan.
Men nu är jag tillbaka och jag ser verkligen framemot att
fortsätta berätta om mitt arbete och vad jag gör för saker.



Strax ska jag gå ut till min verkstad och dreja muggar. De här muggarna har jag gjort i många år och jag tycker de är väldigt roliga att göra. Jag brukar dreja 20-50 muggar per gång, beroende lite på hur mycket tid jag har för just det jobbet.

Många har frågat mig vad det är för fågel i rutan och jag har inget riktigt svar på det. Det är ingen fågel som finns i verkligheten som ni säkert förstår.

Mina figurer blir som vänner som följer med mig vad jag än gör och det är jag glad för.

2 kommentarer: